Tema: Re: Vyro ir moters santykiai
Autorius: Lapinas
Data: 2016-12-01 20:23:54
Nu tai ko tu iš jos nori? Susirašyk kriterijus visus, išskyrus ištikimybe ir pasverk, ar tau tinka.
Jei pamatysi, kad tinka, tada mastyk du variantus: laimingas raguotas arba vienišas.

Bet aš vnature chujeju: nejaunuoliai, bobai liko metu but vartotinai mažiau nei pirštu ant ranku. Katroj vietoj slieku ieškai?