Tema: Re: Vyro ir moters santykiai
Autorius: vyras
Data: 2016-11-30 14:31:00
> Tiesiog visus tuos metus jus jos nepazinojot taip gerai. Buvo ivaizdis
> susidares per atstuma. Dabar gi reali situacija.

Sutinku

 Jei butumet susimete pries
> 30 metu, butu buve iskart kaip dabar.

Turbut

> Jei sexas svarbus elementas, uzbaigineciau santykius kuo greiciau, nes tas
> faktorius kankins iki pat pabaigos. Na o jei sexas px ir svarbiau
> dvasiniai rysiai, tada  bandykit toliau.

Seksas ne 1 vietoj... bet atmest i paskutine irgi nesutinku...

O ji sutinka, jog jus pas ja gyventumet
> pastoviai? Nes jei ne, tada vel pirmasis siulymas, greiciau riskit ir
> susiraskit kita zmogu.

Pastoviai pas ja nebandziau ir nesisiuliau, nes pats turiu savo namus
kuriuos reikia priziuret... jai siuliau pas mane pastoviai gyvent, bet ji
nesutinka... tipo irgi turi savo...