Tema: Re: Elektrošoko panaudijimas gaudant vagį
Autorius: Baterijas
Data: 2016-10-27 17:46:36
Davai į studiją teismų praktikos (būtent apie įsilaužimą) pavyzdį, arba
stfu.

BK. 28 3: Būtinosios ginties ribų peržengimu nelaikoma dėl didelio sumišimo
ar išgąsčio, kurį sukėlė pavojingas kėsinimasis, arba ginantis nuo
įsibrovimo į būstą padaryta veika.

Kitaip sakant, kai svetainėj naktį pamatai įsilaužėlį, gali drąsiai šaut ir
nereikia jokių elektrošokų. Kai tuo tarpu už būsto ribų jau reiktų būti
adekvačiam.

"Tester"  parašė naujienų news:nu8g8j$r04$1@trimpas.omnitel.net...

"Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message
> popierius ginklui tvarkiausi pries 10 metu, tada lektoriai ir visokie
> uchiastkovi kartojo mantra, kad jei isilauzes - daryk ka nori, drobilka,
> kirviu, kacerga.

Kiek aš suprantu teismų praktiką, tai nelabai.
Kitas klausimas: jei gatvėje pamatau teroristą paėmusį įkaitus ir grasinantį
nušauti/pajauti ką nors (peilis po kaklu) ar galiu nušauti tą teroristą?
Pvz, Nicoje su fūra teroristas važinėjosi po minią ir jo nepavyko nušauti
policininkams iš pirmo karto kiek pamenu, o jei civilis būtų padėjęs nušauti
tai jį būtų nuteisę (jei taip būtų LT)?