Tema: Re: Elektrošoko panaudijimas gaudant vagį
Autorius: Tomas
Data: 2016-10-20 18:14:18
neprisimenu greitai ne vieno rezonanso apie nukentejusi isilauzeli ir butina
ginti. o atveju tikrai buve, ir su pasaudymais, ir su tomahaukais.
gatvej kiti klauimai.

"Tester"  parašė naujienų news:nu8g8j$r04$1@trimpas.omnitel.net...

"Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message
> popierius ginklui tvarkiausi pries 10 metu, tada lektoriai ir visokie
> uchiastkovi kartojo mantra, kad jei isilauzes - daryk ka nori, drobilka,
> kirviu, kacerga.

Kiek aš suprantu teismų praktiką, tai nelabai.
Kitas klausimas: jei gatvėje pamatau teroristą paėmusį įkaitus ir grasinantį
nušauti/pajauti ką nors (peilis po kaklu) ar galiu nušauti tą teroristą?
Pvz, Nicoje su fūra teroristas važinėjosi po minią ir jo nepavyko nušauti
policininkams iš pirmo karto kiek pamenu, o jei civilis būtų padėjęs nušauti
tai jį būtų nuteisę (jei taip būtų LT)?