Tema: Re: virsvalandziai valstybes tarnautojam?
Autorius: fenix@w
Data: 2016-10-20 12:55:55
2016.10.20 12:24, Lapinas rašė:
> Ryškiai valstybės tarnautoju patekai per pažintis. Taigi konkursuose
> egzas iš VTĮ, ten daug skaitymo, bet ir atsakymų į tavo klausimus
> dachuja. Jei gerai atsimenu: dirbti ne darbo metu neprivalai, ten nėra
> jokių išlygų, bet... Tiesioginės pareigos turi būti atliktos, už pareigų
> neatlikimą vadovas gali "bausti". Finansinių bausmių nėra, didžiausia,
> berods, laikinas (iki 3 mėn.) nušalinimas nuo pareigų, perkeliant į kitą
> darbą (kur, jei teisingai atsimenu, privalo mokėti nemažesnį atlyginimą
> nei tau priklauso).

> [...]

tavo teises zinios tiek, kiek perskaitei VTĮ - kontekstas yra viskas.
vat is to tavo teksto kaip suprasti, ar man duotas darbas imanomas
atlikti be virsvalandziu ar ne, kaip ta pamatuot? reikalavimus
pareigybems zmogus atitinka ir virsija. bausmiu yra ir daugiau.
tiesa, ne valstybes tarnautojas as, jei ka.