Tema: Re: virsvalandziai valstybes tarnautojam?
Autorius: Lapinas
Data: 2016-10-20 12:24:36
Ryškiai valstybės tarnautoju patekai per pažintis. Taigi konkursuose egzas
iš VTĮ, ten daug skaitymo, bet ir atsakymų į tavo klausimus dachuja. Jei
gerai atsimenu: dirbti ne darbo metu neprivalai, ten nėra jokių išlygų,
bet... Tiesioginės pareigos turi būti atliktos, už pareigų neatlikimą
vadovas gali "bausti". Finansinių bausmių nėra, didžiausia, berods, laikinas
(iki 3 mėn.) nušalinimas nuo pareigų, perkeliant į kitą darbą (kur, jei
teisingai atsimenu, privalo mokėti nemažesnį atlyginimą nei tau priklauso).

Žodžiu, jei kyla tokie klausimai, pasiskaityk VTĮ, jei ten nerasi - DK ir
išsiaiškinsi.