Tema: Re: Dujinis pistoletas
Autorius: svyt
Data: 2016-10-13 21:53:20
Yra ten kazkoks, nesitiki kad koks 6 kalibro pasidare rimtu
 ginklu. aisku, visubpirma negalima ciupinet tokiu daiktu ir tada
 tegu gulin kur gulejo, paciupinejai turi kazkur vezt, tikriau
 paskambint pranest kad vesi, nes jei bevezant sulaikys kabinesis,
 bet uz dujinius ar net sratinius, ar kulkinius iki kazkiek ten
 dzauliu pazvengs policija ir paleis, aisku jei girtas jiem
 panosei nemojuosi, jie gi nezino ar tai tikras ginklas ar
 pugacius vaikam ir bailiaim, kurie ir nepultu gasdint.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/