Tema: Re:Dujinis pistoletas
Autorius: svyt
Data: 2016-10-13 21:19:44
Iki 9 mm man atrodo registruot nereikia, bent jau seifo, sveikatos
 pazymejimu tai tikrai, pakanka siaip registruot berods, nors
 prasmes rokios, situ piatoletu neatsaud ir kulku nelaiko. O
 isigijusius iki kazkada lyg ir registruot nereik, info gali but
 senstelejus, bet niekas i tokius rimtai neziuri, medzioklinis
 peilis pavojingesnis ginklas, jis rimta gresme pas uzpuilika, su
 dujiniu nieko nenuzudysi.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----