Tema: Re: Google indeksavimo naujienos
Autorius: amenox
Data: 2017-01-18 10:21:49
Su tuo tai sutinku, kreivarankių visur yra. :) Šiaip nereik čia panikuoti,
jei ieškoma unikali info ir jos niekur kitur nėra kaip tik kažkokiam
archaiškam desktopo variante tai guglas jį ir suras. Čia daugiau problema
kai keli puslapiai turi panašią info, va tada guglas aukščiau kels puslapį
optimizuotą ir mobiliems, tik tiek.

On 2017-01-17 10:53 AM, amenox wrote:
> tu tuos lankytojus grubiai sąkant pasiunti nx.

Nu tai daryk.

Bet man problema atvirkschia, ash noriu serche (vis dar) rasti senus
geru puslapius OPTIMIZUOTUS normaliam ekranui.
Kolkas visi "optimizuotojai ant tapshnokliu" MANE SIUNCIA NAXUIJ.
Paaishkinu: baisiausias dalykas yra tie debilishki tapshnokliniai
puslapiai su "pedalais" po puse ekrano, kai uzhtektu vieno kompaktishko
linkiuko. Tokiuose shuduose be metro istizhaines ekrano nieko neimanoma
normaliai rasti. O metro istrizhaines ekranas - siaip nepatogus
(nesiulykit nusipirkti, net ir dovanu nenoriu). Be to ta metrini ekrana
reiktu pasikabinti ne horizontaliai, bet vertikaliai. WTF?
Negi negalima normaliai padaryti? Pilnas guglas pavyzdziu kaip debilai
programeriai nemoka normaliai padaryti, kad veiktu gerai ant abieju
"platformu".
:-(

N. M.

P. S. Jei Levas savo puslapi ir perdarys ant tapshnoklio, tai tikrai
neperkels viso turinio sukaupto per desimtis metu. O kaip tik ta turini
dazhniausiai ir noriu rasti, nes rimti dalykai nesensta, skirtingai nuo
blevyzgu feisbukuose.