Tema: Re: Google indeksavimo naujienos
Autorius: amenox
Data: 2017-01-16 10:36:09
Kokie čia browseriai šiais laikais nemato mobilaus turinio? Iš kitos pusės
jei tvarkingas puslapis jokio skirtumo su kuo žiūrėt.

On 2017-01-13 04:09 PM, ManXP wrote:
> Useriui reiskia tik tai, kad jeigu pas imone A "normali" versija turi
> daug turinio apie pvz sviesta, , o mobili versija turinio turi maziau
> (kai tuo tarpu imones B abi versijos turinio turi vienodai), useris,
> ivedes i G zodi sviestas, imones B puslapi matys auksciau.

BBD, cia ne juzerio problema, o imones.
BET:
Tarkime imone X turi dachuja turinio tapshnoklio versijoje, ir nixuja
nieko neturi "paprastoj" versijoj.
Tada ivedu zhodi i gugla, ir ishkart meta man imone X, nes ji turi
daxuja turinio.
Jungiuos kompu i ta imones X puslapi (ne tapshnokliu, o kompu) ir matau
lygiai nieko, nes visas turinys tik tapshnokliui, kurio paprastas kompas
nemato.
Ar taip nebus?

N. M.