Tema: Re: Google indeksavimo naujienos
Autorius: Nerijus
Data: 2017-01-16 16:07:53
On 2017-01-16 10:36 AM, amenox wrote:
> Kokie čia browseriai šiais laikais nemato mobilaus turinio? Iš kitos
> pusės jei tvarkingas puslapis jokio skirtumo su kuo žiūrėt.

	Nezhinau, o kokie mato? Gi, kiek suprantu, servas pats nusprendzia ar
cia kompas ar tapshnoklis ir atitinkamai skirtinga turini atiduoda.

	Ash tai ishvis nesuprantu kas cia per parkes del to "mobilaus" turinio,
kai eilinis pigiausias tapshnoklis permusha dvigubai mano desktopa tiek
pagal ekrano dydi tiek pagal CPU/GPU galimybes. Ishvis nakum tas
"mobilus" turinys. Cia ne praieito tukstantmecio pabaiga, kai per
mobylkos 3 eiluciu tekstini ekrana wap'a brauzindavom.

	Bet guglas kazka triedzia, matyt kazkas bus. Tikiuosi blogiausio. :-(

	Pvz., isvis nebus galima susirasti senu geru puslapiu, su naudingu
kontentu, kurie dejo skersa ant debilu su tapshnokliais.

	N. M.