Tema: Re: Google indeksavimo naujienos
Autorius: Nerijus
Data: 2017-01-16 10:00:01
On 2017-01-13 04:09 PM, ManXP wrote:
> Useriui reiskia tik tai, kad jeigu pas imone A "normali" versija turi
> daug turinio apie pvz sviesta, , o mobili versija turinio turi maziau
> (kai tuo tarpu imones B abi versijos turinio turi vienodai), useris,
> ivedes i G zodi sviestas, imones B puslapi matys auksciau.

	BBD, cia ne juzerio problema, o imones.
	BET:
	Tarkime imone X turi dachuja turinio tapshnoklio versijoje, ir nixuja
nieko neturi "paprastoj" versijoj.
	Tada ivedu zhodi i gugla, ir ishkart meta man imone X, nes ji turi
daxuja turinio.
	Jungiuos kompu i ta imones X puslapi (ne tapshnokliu, o kompu) ir matau
lygiai nieko, nes visas turinys tik tapshnokliui, kurio paprastas kompas
nemato.
	Ar taip nebus?

	N. M.