Tema: Re: Ismanaus telefono internetas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-02-19 07:58:22
Beje, man buvo paaiskinta, kad prisijungus TA PATI MENESI, prie
savitarnos ir pakeitus plana i 1G, menesio saskaita bus NORMALI. Siek
tiek ten bludija TELE2 apskaita, bet...
Beje, baudziauninkai kaip KORKE, nulenkes galva ir sumoketu, nes jo
tevai jam tokius genus perdave, kad visur nulenkes galva paklustu ir
save kaltintu, kad yra durnas ir nesipiktintu ponu valdzia. Beje,
psichiatrijoje tai turi savus terminus ir ne cia diskutuoti apie KORKES
psichine busena. Normalus zmogus visada privalo piktintis ir viesinti,
siuo atveju TELE2, tokiu kaip KORKE nuleistomis taisyklemis. Kad tokiu
kaip KORKE kuo maziau butu yra sukurtos vartotoju teisiu tarnybos,
RRT... bet iki to su TELE2 gince nepriejome. Ne KORKES ten dirba...