Tema: Re: Ismanaus telefono internetas
Autorius: Korke
Data: 2015-02-08 18:08:36
nors ir senas trydas bet cia tai pzdc..., gerai rasai, "kam man ismanusis.."
, ypac kai jo naudotojas loxas....
jei nesugebi nuimti varna playstore, kad aplikaciju ir kitu atnaujinimu
automatiskai nesiustu ar siustu tik kai ant wifi kabi tai kieno cia problema
? kiekvienam telefe tas yra, bet jei proto pas pati ne prudai, o pasiklaust
pas zinancius pries kazka darant nelygis - tai ner ko dabar kaip povui cia
plunkstas pusti pries operatoriu.
Eilinis zioplio per pilnati rasinys. Visi aplink kalti..., o kad limitas
nesuveike ten ne real time'u monitorina srauta suvartota, o jei ne karta per
valanda, tai tikrai ne viduryje vykstancios duomenu siuntimo sesijos.