Tema: Re: Ismanaus telefono internetas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-01-12 12:25:21
Taigi, prisijungiau prie TELE2 savitarnos ir vėl problemos. Prašau
pagalbos iš TELE2:

Sveiki,
Aciu uz atsakyma
 >Telefono atnaujinimai gali sunaudoti daug interneto duomenų,
 > todėl kredito limito blokavimas dar nesuveikė.
 > Šiuo metu jau yra sunaudota 738,084 MB. Viršyto interneto suma
 > yrra 71,17 Eur. Suprantame, kad ši suma yra labai didelė,
 > todėl siūlome Jums užsisakyti didesnį interneto >paslaugos paketą
 > už atitinkamą mėnesio mokestį,
 > tuomet šie išnaudoti duomenys bus kompensuoti.
Kaip ir patarėte, aš 61582715 telefonui 250mB plano atsisakiau, o 1gB
plano dabar man neleidžia užsakyti. Nesuprantu kodėl? Gal todėl, kad per
klaidą užsakiau 1gB planą telefonui 67337667. Atšaukti pastarąjį veiksmą
taip pat neturiu galimybės. Norėčiau, kad viskas būtų sutvarkyta. Manau,
kad suprantate, kad jūsų klientai irgi gali daryti klaidas kaip ir jūsų
sistema. Skirtumas tas, kad klientai dar gali būti ir susinervinę, kad
ne tik savo klaidas, bet ir jūsų klaidas privalo apmokėti?