Tema: Re: Ismanaus telefono internetas
Autorius: LB
Data: 2015-01-24 08:52:26
jei savo pasieksite, bus pliusas
as, pvz, nesugebejau Bitei irodyt, kad skambindamas vokisku numeriu
vokietijoje is tikro paskambinau i amerika.
taciau tele2 kazkaip per labai viliojo, kad pereiciau
kolkas daugiau bite man saskaitu su siurprizu nepateike, o del sms kiekio -
negi zymesi varnele kiek ju siuntei, net jei ir priraso :)
bet sekmes kovojant
su Vilniaus energija del 2 litu gaisau ilgai, taciau savo pasiekiau. cia ne
pinigai, principai svarbu.
beje, teisminiu keliu laimetumet, jei tas apribojimas yra kazkur
uzfiksuotas. galit net nesukt pautu - ir daugiau nemoket. cia tik ju
problema.
LB