Tema: Re: Siuntos apmokestinimas
Autorius: S54
Data: 2014-02-12 16:06:42
google:bestpricefromusa
nu tiesa jie savus mokescius ima, bet visumoj gaunasi pigiau

"vedarinis"  wrote in message news:ldfd5q$v6e$1@trimpas.omnitel.net...

Gal kontaktą viešai ar i email galima?

"ZzZz"  parašė naujienų news:lde0qe$d52$1@trimpas.omnitel.net...

nzn del belgijos, bet i LT yra kas veza smulkius siuntinius is USA  be jokiu
muitiniu.

"skaitytojas"  wrote in message news:ldbenn$v5f$1@trimpas.omnitel.net...

susimokejo tas, kas prieme siuntini Belgijoje, jei jis ten buvo
ismuitinamas. O gal siuntejas sumokejo, tik iki taves neatejo tokia info.