Tema: Re: Siuntos apmokestinimas
Autorius: Saulenas
Data: 2014-02-06 14:39:18
Apie strigima muitinei aisku ,esu pasiskaites. Tik kaip suprantu stringa
,kas buvo deklaruota kaip dovana ar pavyzdys maza kaina,o muitine su tuo
nesutinka. O jei suforminta tikra  verte ir jokiu dokumentu jiems daugiau
nereikia?   preke keliauja i skyriu ir cia susimoki atsiimdamas? Ar gauni
kazkoki pranesima ,kad reiks susimoketi?