Tema: Re: Siuntos apmokestinimas
Autorius: Saulenas
Data: 2014-02-06 16:16:39
Na is EU  jokiu stabdymu negali buti ,jei aisku preke nedraudziama ,
neakcizine  ir kiekiai panasus i kiekius asmeniniam vartojimui. O del
stabdymo is SE . Gal tik pardavejas registruotas Svedijoi o siuntinys
fiziskai ejo is EU ribu?

P.s  pasiemiau ka tik is pasto plansete .Atejo is Kinijos per Svedijos
pasta. Be mokesciu.