Tema: Re: Siuntos apmokestinimas
Autorius: vedarinis
Data: 2014-02-10 11:29:01
Komerciniam lygmeny nesu susidūręs, niuansų nežinau, bet yra buvus varkė,
kai pasiderėjus su tiekėjų tikrai nepigus siuntinys iš Chainos atėjo į LT
per Belgiją be jokių mokesčių kaip iš ES valstybės. Galbūt žinantys
subtilybes galėtų pakomentuot?

"Arun@sUser"  parašė naujienų news:ld2svk$e4v$1@trimpas.omnitel.net...

Nenusikalbekit, chebra.
Ne esme is kur siuncia, nors is Ariogalos i Vilniu. Esme, koks prekiu
statusas.
Isleistos laisvai cirkuliuoti ES - fig kam kas nors turi rupeti, nebent
pastas savo kasni atsirezia uz daiktu kilnojima erdveje ir laike.
Neisleistos - buk malonus susimoketi importo mokescius.
Gali per ebejus prisipirkti prekiu is Londono, kurios fiziskai yra
Malaizijoje, bet atvyks is Gdansko. Ir ka? Galiniam taske susimokes
mokescius gavejas, jeigu kontraktuose nenumatyta kitaip. Gali ir siuntejas
sumoketi muitus - kaip sutarsi, bet tas turi atsispindeti pristatymo
salygose ir pridetuose dokuose, kad muitinei klausimu nekiltu.