Tema: Re: Ats.: paleidom puslapį - gal butų komentarų
Autorius: Ruta
Data: 2011-11-05 20:30:10
Am 04.11.2011 23:53, schrieb siGis:

> Gaunama el. pasta labai lengva tvarkyti, metyti, rusiuoti ir saugoti.
> Koks pastas ko vertas puikiai matosi is antrasciu. Visuomet gali
> pasirinkti ka skaityti ka praleisti. Neabejoju kad ir pati tai zinai.
> Tik naudotis reikia kokia nors pasto programa, o ne per narsykle skaityti.

1. Viskas lengva, kai moki.
2. Net kai lengva, vis tiek užima laiko - būtent pačiam rūšiavimo
"įrengimui".
3. Dėl tam tikrų priežasčių negaliu sau leisti pasitikėti automatiniu
rūšiavimu - bent retkarčiais, o jau prie trinant būtinai, turiu permesti
akimis, kas ten. Todėl man asmeniškai yra patogiau, kad kuo mažiau
"pašalinės" informacijos būtų pas mane. Jau geriau aš iki kiosko
nueisiu, kai nuotaika yra ;)
  ir iš to

4. Kartojuosi - čia kaip kam patogiau :)