Tema: Re: paleidom puslapį - gal butų komentarų
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-10-23 14:12:57
"siGis" <s@s.s> wrote in message news:j7uu3b$b7m$1@trimpas.omnitel.net...
> galams tiek vietos skirti bukaveidziams. Nu gal tai komerciskai ir pateisinama, bet mastanciam
> zmogui tai turetu sukelti minciu kad zoleliu pardavejas nelabai supranta ka daro. Juk Facebukas
> (bukaveidykla) yra visiskai tuscias laiko svaistymas kuriame mase beprasmiu nuorodu ir tik kas
> desimatas sakinys turi nors kokia prasme.

    Skonyje deja zmones draugu neturi, na siuo metu facebook populiaru ir tai ner blogai, kad tai ten ideta. Nezinau gal nenaudoji FB ar nelabai supranti kaip per fb vykt gali verslas, bet siuo aspektu manau tu neteisus, del kitu dalyku dar galima pamastyti.

    Paprasciausiai nemazai zmoniu naudoja FB, o jeigu ji domina prekes - pvz. sios arbatos, kaip pvz. pats esu padares [ Like ] tam kas mane domina, tai taip po to gaunu pastoviai naujienas apie tai kas atsirado naujo, pvz. kazkokia nauja preke, gal akcija gal dar kazkas ir tai labai patogu!  FB ner blogai, bet norint kad tai butu sekminga - butina, kad ten vyktu aktuvus potencialiu klientu informavimas apie visas naujienas ir jei ant kazkokios spaudzia pvz. pakliuna i atitinkamas prekes siame puslapyje. Tai velniskai patogu! nes zmogui nereikia perziureti 100 saitu kur kas naujo atsirado, o facebooke mato visas ji dominancias naujienas, bet kada jei kazko nepageidauja zmogus matyti gali tai pasalinti ir t.t...

P.S.

Yra ir tokiu veikeju kurie vien per facebook padare yra nebloga versla, net neturedami jokio e-shop yra uzdirbe nemazai, per ji va taip informuodami ir platindami kazkokias prekes.