Tema: Ats.: paleidom puslapį - gal butų komentarų
Autorius: siGis
Data: 2011-11-05 00:54:21
"Ruta"  parašė naujienų news:j91nd4$ijp$1@trimpas.omnitel.net...

"Na, aš tarp FB ir naujenų el. paštu matau maždaug tokį skirtumą, kap
tarp laikraščio ir mano pašto dėžutės. Laikraštį pasiimu tada, kai man
patinka, gal net ne kiekvieną dieną. Pašto dėžutę noriu nenoriu turiu
tuštinti ir galvoti, kas šlamštas, kas ne, ir kur tai dėti :) Taip kad
visokių naujienlaiškių į pašto dėžutę tikrai nenoriu. Nebent daryt jiems
atskirą - o tai jau vėl pasidarytų panašu į FB naudojimą."

Senais laikais kai dar nebuvo interneto budavo labai smagu ir patogu laikrasti pasiimti - kaip
manot, is kur - o gi is pasto dezutes. Ne kulniuoti i kioska, pasta, ar i biblioteka, o is savo
pasto dezutes. Didzioji dalis laikrasciu atsidurdavo  - kaip manot - kur. O gi tualete. Zmones
naudodavo uzpakaliui nusivalyti. Mat tualetinio popieriaus paprasciausiai nebudavo.

Gaunama el. pasta labai lengva tvarkyti, metyti, rusiuoti ir saugoti. Koks pastas ko vertas puikiai
matosi is antrasciu. Visuomet gali pasirinkti ka skaityti ka praleisti. Neabejoju kad ir pati tai
zinai. Tik naudotis reikia kokia nors pasto programa, o ne per narsykle skaityti.