Tema: Re: paleidom puslapį - gal butų komentarų
Autorius: S54
Data: 2011-10-22 15:29:02
po tais trim paveiksliukais pilna baltos vietos, as ten ideciau kokias 4
prekes, ant kuriu paspaudus patektum I e-parduotuve.
dar geriau tas prekes su linku I eshopa  iskelt I virsu, kliku bus daugiau.
Preke turi sudominti - tos arbatos visai gerai ziurisi. O linkas kazkur
puslapio apacioje visai nekviecia jo spausti.
Tiesa dar yra prekiu kategorijos virsuje, kuriuos veda I eshopa.  Bet jos
neryskios ir pirma karta atejus I puslapi,  ju net nepastebi.

Taip kad jei "koncepcija" - mes cia neprekiaujam, mes cia pramgaujam , tada
gerai. Jei norit parduoti - reikia keisti.

"gopas"  wrote in message news:j7u3jg$gn1$1@trimpas.omnitel.net...

Ta prasme tuščias? Baltą langą rodo? :)

Šiaip tas titulinis, kokį aš matau (su tekstuku, trim nuotraukom apačioj),
buvo daromas tam, kad nesuvest
viso puslapio koncepcijos į komerciją. Pradžioj buvo, kad atėjus iškarto
matomas prekių sąrašas, bet po
to buvo nuspręsta pakeist.