Tema: Re: melaginga teo reklama
Autorius: e-Kerepla
Data: 2011-10-14 23:47:17
Nugi sakiau, kad soriukas  ;]
Bet šiaip, juk vis gavos nemokama pamoka, jog klausti newsuose reikia ne tuomet, kai kraujas verda ir emocijos liejasi per kraštus, o tik blaiviai įvertinus situaciją, savarankiškai permasčius ką buvo galima padaryti kitaip, ir, galiausiai, tiksliai bei kiek galima detaliau aprašius situaciją suformuluoti logiškai konstruktyviai konkretų paklausimą.

Kas dėl Tamstos klausimų:
1. Daugeliu atvejų taip (tai priklauso nuo konkrečios situacijos, turimų įsipareigojimų ir pan.);
2. Deja, neturiu tokios informacijos/statistikos;
3. Vadybininkės manęs nepažysta, todėl anei mano pareigos anei pavardė nebus Jums rimtu koziriu (tikslingiau būtų teirautis korektiškos bendravimo su kožna vadybininke metodikos/procedūros).

Ir apskritai, iš Tamstos rašliavos man panašu, jog Jums nekaip sekasi bendrauti su žmonėmis bei išsireikalauti tai, kas Jums priklauso.
Ir čia tikrai ne Jus supančios aplinkos kaltė. Nors ir nesakau, jog tik Jūsų...

Nuo sekančių metų pradžios rinksiu grupes į savęs pažinimo ir savikompetencijos ugdymo kursus... jeigu susidomėsite, gal pritaikysiu Jums akcijinę nuolaidą. *
Čia aš visai rimtai.

PS
Konstruktyvios info Jūs nesulaukėte todėl, jog nebuvo užduotas konstruktyvus klausimas.
87% atvejų, į tokį emocijų išliejimą, niekuomet nesulauksite mandagaus patylėjimo, o tik 'patraukimą per dantį'.

PPS
Nors statistikos ir neturiu, puikiai žinau n+k atvejų, kuomet klientai užsakinėja/pratesinėja/koreguoja sutartis, bei gauna įvairią įrangą nekeldami kojos iš namų/darbo.
Nekalbu apie atvejus, kuomet išsireikalaujamos 100%-inės nuolaidos paslaugoms ir/arba įrangai už būtas-nebūtas telekomo šūdarankių ar jų rangovų iškrėstas negandas (įbrėžti plintusai, "sugadinti" kompiuteriukėliai, įskelti durų apvadai, pritrepsėti persiški kilimai ir t.t. ir pan.).

--
* - kursų dalyvių skaičius ribotas; organizatorius pasilieka teisę nevesti kursų, jeigu nesusirenka minimalus dalyvių skaičius.