Tema: Re: melaginga teo reklama
Autorius: e-Kerepla
Data: 2011-10-14 23:09:00
Tiesą sakant esu susiduręs tik su 10lt, bei 0lt kurjerio mokesčiais (čia tik Teo atveju).
Apie 29lt neteko girdėti.

Kas dėl skundo, tai jis perdėm persunktas emocijomis, todėl preziumuoju, jog Jūs vis tik jį neteisingai supratote, nes neteisingai interpretavote skaitomą tekstą.
Štai dar kartą perskaitau Subject'ą, dar kartą post'o turinį, nu ir totali nesamonė...  ;]]

Va ką tik per Teledurnadėžę parodė dar vieną melagingą reklamą, neva Mezonas siųlo greičiausią ant LT 4G internetą.
Kai omnitelio 4G bent x20 greitesnis... ir ką?... nu negi bėgsiu aš dabar skūsti Erdvių dėl melagingos reklamos, ar apskritai dėl neteisėtai vartojamos 4G savokos?
Gi kaip dar ne visiškas idiotas suvokiu, kad tai iš esmės visiškai skirtingos technologijos (WiMax vs. LTE), beigi į skambius marketingistų lozungus ir melagingai peršamas vartotojams skambias sąvokas/frazes jau senai nekreipiu dėmesiaus...