Tema: Re: Q: melaginga teo reklama
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-10-10 12:05:12
ugu, yra toks dalykas kaip prevencijos skyrius i kuri patenki, jei sakai
noriu atsisakyt..
ten gi sakai, kad 'as zinau, kad jus turit galimybe duot 50% nuolaida
viskam, bet jusu vadybininkai man to nesiulo - tai nusprendzhiau isheit' ..
man ishkart pareishke - tai siulom - sakau, mes jamam:) tai dabar neribotam
laikui tiek telikas tiek netas -50%;)