Tema: Re: melaginga teo reklama
Autorius: e-Kerepla
Data: 2011-10-13 21:32:54
Skaičiau neprastai.

Paaiškinime dingo dalis agitacijos kitų panašių 'nelaimėlių' registracijai ir organizavimuisi piktojo Telekomo įžnybimui...

Anyway, aš čia labiau norėjau patraukti per dantį, nei, kad rimtai klausiau.  ;]]

O šiaip, kad prekių kiekis ribotas, o ypač akcijinių, yra norma ne tik LT, bet ir visam kitam civilizuotam pasauly. Ir berods visi kiti, išskyrus Tamistą, tą puikiai suvokia.

Kalbant apie Jūsų nevykusį pavyzdį, aš su savo atstovu turime puikų savitarpio savisupratimą, ko pasekoje jisai neperka prekių kitų nei, kad buvo sutarta, tuo labiau nepasirašinėja už mane ant belenko...

Aš savo ruožtu taip pat turiu nevykusį pavyzdį... dar darželio laikais pirmi pavalgę bėgdavo pakartoti saldžios sriubos, varškės apkepo, ar kito skanėsto... bet, deja, deja, visiems po antrą porciją (skaitykim tatai bonusu ir/ar akcijine preke) niekada neužtekdavo... bet net ir tuomet nepamenu, kad koks pyplys būtų verkęs ir skundęsis, jog negavo chaliavno bonusėlio...

O čia, didelis dėdė, negavo kažkokio šūdniekio iš piktojo dėdės Telekomo, ir jau bėga paverkt forumiukin ir kitų nuskriaustųjų draugų ieškotis grupiniam paverkimui. Nekalbu jau apie gąsdinimus pakeisti piktąjį dėdę Telekomą į kitą ne tiek piktą dėdę MV/C-g...

PS

Kitam kartui, pasufleruosiu, Telekomas jau šimtą metų pristato įrangą per kurjerius iš sandėlio, kuriame akcijinės prekės niekuomet nesibaigia (skirtingai nei kažkokiam KAC‘e). Nereikės piko metu bogintis iš vieno Miesto galo in kitą. Sutartys, taipogi atkeliauja/iškeliauja per tuos pačius kurjerius, ar kitus rangovus. Važinėti in KAC‘ą jau yra so old school... maniau, jog tik dziadukai ir klimaksinės bobos šiais laikais taip dar bedaro... nu arba mazochistai kokietaijs...

PPS

Jeigu ką, labai neimkite in širdį, dėl mano perdėm hiperbolizuojančiai sarkastiškos žiūrėsenos in Jūsų nelaimytę. Soooriukas. Nesipikim.  ;]]