Tema: Re: zte/g-pon telekomo
Autorius: Vytas :)
Data: 2011-05-16 23:30:32
Šiandien pastatė ir pas mane tą ZTE stebuklą. Kol kas nieko blogo
nepastebėjau, tik va šiaip smalsu pasidarė, kuo jis skiriasi nuo paprasto
optikos keitiklio? Dar pats kažką NATina, QoSina? Kaip veikia gala TV su
tuo GPONu? Ar analogiškai viskas - atiduodamas bridžintas inetas į
pirelį/thomsoną/kitą_routerį, kuris per kitą VLANą ir ištransliuoja, ar
čia jau tas ZTE gudriau padalina kažką?