Tema: Re: zte/g-pon telekomo
Autorius: Domas Mituzas
Data: 2011-05-06 05:48:20
Labas,
> registruoji gedima .

tai registravau, 'išsiuntėm gamyklai užklausimą, gędimą kol kas
uždarysim' ;-)

> Ten ne dėžutė visu pirma.

Oj uj aj. Matyt kažką ne taip pavadinau, o kaip tas daiktas vadinas,
jeigu ne dėžutė? :)

> Netikiu , kad tikrino inžinieriai ir pasimete :)

Nu kodėl, gi būna kad ir pasimeta, ypač kai po to prisipažįsta, kad aš
vienas pirmųjų ant tokios įrangos pastatytų ;-)

> Kažko nedapasakoji..
> Viskas su geru PC ir tinklu puikia dirba, išmėginta.

Su ZTE/GPON?

Esmė, kad kol prieš tai paprastas FTTH ethernetas buvo, tol viskas
puikiai veikė, perėjus ant GPON prasidėjo... ;-)

Įdomu tai, kad resetas lyg ir pareina iš 'anų galų' - su geru užlaikymu.

Domas