Tema: Re: zte/g-pon telekomo
Autorius: Domas Mituzas
Data: 2011-05-08 17:34:34
Labas,

> nu taip paskaičius komentarus tai skamba kaip ,- AS...AS... LENINA MACIAU
> nu nifiga nematei :)))))

OK. Nesupratau apie ką čia. Šiaip karts nuo karto dar susiduriu su
tinklų problemų analizėm, tad manau kompetencijos turiu šiek tiek, kad
pateikt savo įžvalgas, kokias pateikiau :-)

> tavo žinai ne pirmas pajungtas šia technologija, meluoji.

Na, atlikau apklausą, dauguma buvo pajungtų per kažkokį transiverį,
kuris į varį verčia, o ne per didelę baltą kinietišką dėžutę, kuri daro
viską - ir bridžina galą, ir "wireless" routeris (kuris vos 25mbps
teišbezda ant n'o), ir ne wireless routeris, kur jau biškį greičiau veikia.

> Naudoju, linkas pastoviai apkraunamas, dirbama viskas OK.

Kas terminuoja optiką?

> Ir ne "dėžutė" ten, nebent LENINA matei tai nuomuonė suformuota. ;))

O tai, kuom netinka terminas "dėžutė"? :-)

> pagoolink pradžiai apie tą įrenginuką,
> O jei rimtai tai registruoji vėl gedimą ir pakeis GPON'a. jei problėma
> jame.

tai kad telekomas nesugeba pasakyt kame problema, kolei kas.

> Įranga tikrai pritaikyta dieliems greičiams, turi viskas dirbti gerai.

ne su greičiu problema, o su nubyrančiom sesijom, tuo metu gal keli
kilobitai tevyksta, sesijų gali būt ir mažiau nei dešimt, be to, RST
pareina iš ano galo - tad gali būt kad kažkur gadinami paketai, arba
dėžutė nusprendžia pagražint klaidų kartais.

> Gavau pranešima apie numatomą greičio kėlimą, gal irgi gavai, laukiame.

nelabai reikia, va kad į užsienį durną plano ribojimą nuims tai gerai.

> Trumpai dėl technikos tai viskas su perspektyvą numatyta į priekį.

:-) ok.

> Silpna grandis gali buti tavo tinko (namų) pajungime. Neviešini kaip
> sujungta ir kas dar naudojama.

Ta silpna grandis nebuvo silpna pastaruosius keletą metų.

> Tai nepatarsiu nežinodamas ka ten ka priburei. Gal už GPON D-Link stovi.

Airport Express bridžo rėžimu, jeigu jau taip įdomu.

Domas

P.S. Primeni man truputuką vieną telekomo inžinierių, kuris prieš n metų
paketų praradimus suvertė ant EoP, ir kai pasakiau, kad tas EoP
nedalyvauja grandinėje, sakė "aš gal geriau žinau".

P.P.S. Telekome yra gerų inžinierių, bet yra ir tokių, kur paklausus ar
galima atiduot bridžintą internetą, o ne NAT'intą, pradeda vaipytis ir
sako "aš jūsų tų terminų nežinau, yra paslauga tokia, kokia yra".