Tema: Re: zte/g-pon telekomo
Autorius: Snoopy
Data: 2011-05-12 15:04:09
On 2011.05.05 16:42, Domas Mituzas wrote:
> labadiena, gal kas naudojates tais 200mbps planais su telekomo ZTE
> G-PON'ine (g.984) įranga? man stebuklingai kas pusvalandį ar kas
> kažkiek laiko jis numetinėja sesijas, gal kas dar matėte tokių vaizdų?
> teo inžinieriai kolei kas pasimetę.
>
> jeigu turit ZTE dėžutę su viena optikos skaidula į ją įeinančia, ir
> netrūkinėja sesijos (irc, chat, skype, wow, whatever) - pasakykit, gal
> rimtai kas su dėžute blogai.
>
> Ačiū,
> Domas

Su Baltneta karta buvo kostmosas, pastate kazkoki transyveri, kuris tam
tikra paketo turinio gabala suprasdavo kaip savo konfigine komanda (bent
jau taip technikai sake). Rezultate nebuvo galima pvz. issiusti vieno
konkretaus jpg failo, nors kiti 200 vnt. iseidavo normaliai. Pakeite
transyveri i visai kitoki, bedos baigesi.