Tema: Re: del facebook ir uzblokuoto accounto
Autorius: Volcano
Data: 2010-11-19 12:27:18
Idomi situacija susikloste.
Sukuriau as antra accounta, ikeliau 3 foto profilio savo. (ant jo vel
pakabinau fotografo puslapi ir priskyriau vienam zmogui admino teises)
ir vel gavau ispejima ir accounta disablino. (prie fotografo puslapio
(visuomenine veikla) kitas zmogus gali prieiti, liko aktivus) bet mano kaip
vartotojo accounto nebeliko, liko uzblokuotas. pragyvavo gal 2savaites sitas
accountas.
Gal kas turite logiska paaskinima sitam reikalui?
3 foto buvo ikeltos, viso profilines, jokiu strapsniu ar foto nekeliau, t.y.
nieko nedariau ne 1% kad kazka nusizengciau FB. rezultate vel DISABLE.
Parasiau laiska, ats gavau identiska kaip ir pirma karta, nieko padeti
negali, viso gero.
Net nebezinau ka ir galvoti :)
Noretusi protingu minciu, uz ka, nes jau trecia karta nebekyla rankos kurti
vartotoja. :)
--
Volcano