Tema: Re: del facebook ir uzblokuoto accounto
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-10 13:23:30
>Tai taip, sita suprantu, bet juk tam, kad pamatyti - reikia buti
>uzsiregistravus facebook'e ir buti itraukus tuos fotografus i draugus. O
>kiek procentu potencialiai nauju klientu ten apskritai registruota?
>Kokia prasme investuoti i maza grupe zmoniu, be jokiu garantiju, jei vos
>ne tokiais paciais laiko ir sanaudu kastais galima pasidaryti
>pilnaverte, unikalia, funkcionalia svetaine ir galu gale nusiusti
>nuorodas tiem patiem draugam?

1. Pasidomek, kiek ten visdelto uzsiregistrave.
2. Puslapi nusiusi tik savo draugams ir maza tikimybe, kad jei persius ja savo kitems pazistamiemes, net jei patiks. Tuo tarpu feisbuke juos nesunkiai pamatys ir draugu draugai.
3. Tavo isvados teisingos teoriskai. Bet praktiskai - feisbukas dabar tikrai labai galingas pardavimu kanalas. Tai, kad tu turi 5000 asmenu pastoviai primint, kad "Alio, ash gyvas, ziurekit ka daro mano atelje" tikrai nera nulis marketingo krepselyje.