Tema: Re: del facebook ir uzblokuoto accounto
Autorius: ramunas
Data: 2010-11-10 10:27:03
matei mano zodziuose kur nors zodeli, kad tik feisbuku siulau naudotis ?
siulau nepeikti tu, kurie ten sedi, bendrauja, rengia klasiu susitikimus,
organizuojasi draugu keliones, davo versla, uzdirba pinigus ir t.t.
aisku pvz kokiai stikla gaminanciai imonei arba kokiai dideliai transporto
imonei feisbuko audotorija yra netikslinga, bet kavinems, klubams,
fotografams servizams ir dar daug daug smulkiojo verslo imoniu si auditorija
yra labai tikslinga.

P.S. savo dodziais ir patvirtinai mano issakyti minti, kad esi is tu, kurie
mano, kad socialiniais tinklapiais naudojasi tik NERD`ai, sexo iekotojai ir
nepilnameciai...