Tema: Re: del facebook ir uzblokuoto accounto
Autorius: Quicker
Data: 2010-11-10 12:22:49
On 2010-11-10 12:07, Findoo wrote:
> Facebook ir kiti tavo isvardinti labai skiriasi. Kad ir nuo cia gali
> pradet.. http://www.seomoz.org/blog/facebook-marketing-ultimate-guide

Tai, kad akim permetus, cia tik "technine" beletristika. Bet tu man
ukiskai paaiskink, jei as ieskau fotografo tarkim savo vestuvem - koks
man pontas registruotis i kazkoki neaisku paaugliu saita, ten ieskoti
kazkokiu neaiskiu fotografu ir visaip kitaip verstis per galva, jei
galiu ivesti i google "vestuviu fotografija", perziuret rastu fotografu
svetainiu portfolio ir pasiskambinti patikusiam? Koki vaidmeni
palengvinant mano darba cia galetu suvaidinti facebook'as? Konkreciai
prasom, net tikrai neikertu :) Kad ten galima patalpint savo portfolio
ar kazkokias naujienas parasyt, tai ok, bet tai tolkas koks, jei to
niekas nemato?