Tema: Re: uzsip#$%#$ kovot
Autorius: Snoopy
Data: 2008-05-10 21:23:57
On Sat, 10 May 2008 18:32:14 +0300, Artūras-M wrote:

> Šiaip čia ne spamassassin, ne esmė. Esmė tame, kad antispamas tikrina
> absoliučiai viską ir priklausomai nuo to, kiek kokiam trūkumui priskirta
> minusinių balų, tiek jų ir rašo. Vėliau seka filtras, kuris pagal bendrą
> įvertimą laiškus mėto kur priklauso.
> RDNS nebuvimas\neatitikimas tai tik vienas iš galimų minusų. Nebūtinai visi
> serveriai atmes tokius laiškus iš karto.
> Lietuviai jau krūti, sužinojo kad reikia RDNS. Ir koks būna nusivylimas, kai
> laiškus ir su RDNS atmeta paranojiškas serveris ;)

Nu zinai, jei tu ta savo ASSP uzsikonfigines, kad jis del RDNS nebuvimo
prideda tiek balu, kad laiskas praktiskai vien nuo to surenka reikiama
kieki, tai kam tau isvis dar per bayesa leist tuos laiskus... Man to RDNS
prireike tik tada, kai reikejo issimesti is kazkokio blacklisto, daugiau
nepasitaike nei vieno userio skundo, kurio priezastis butu reverso
nebuvimas.