Tema: Re: uzsip#$%#$ kovot
Autorius: Artūras-M
Data: 2008-05-10 18:33:51
KEdas rašė:

> Ir kurioje vietoje čia yra šneka apie RFC ir dns reversą?
> Aš, žinoma, ne ekspertas, bet man atrodo, kad čia su RFC nesusiję
> spamassasino komentarai.

Šiaip čia ne spamassassin, ne esmė. Esmė tame, kad antispamas tikrina
absoliučiai viską ir priklausomai nuo to, kiek kokiam trūkumui priskirta
minusinių balų, tiek jų ir rašo. Vėliau seka filtras, kuris pagal bendrą
įvertimą laiškus mėto kur priklauso.
RDNS nebuvimas\neatitikimas tai tik vienas iš galimų minusų. Nebūtinai visi
serveriai atmes tokius laiškus iš karto.
Lietuviai jau krūti, sužinojo kad reikia RDNS. Ir koks būna nusivylimas, kai
laiškus ir su RDNS atmeta paranojiškas serveris ;)