Tema: Re: uzsip#$%#$ kovot
Autorius: Artūras-M
Data: 2008-05-10 15:04:16
KEdas rašė:

> Tu skaityti moki? Klausimas buvo kas TAVĘS prašo (atakuoja) išnuomoti
> SMTP serverį. Jei jau esi kam nors išnuomavęs (kiek?), tai kaip pasiseka
> operatyviai išsikrapštyti iš RBL'ų?

Aš privalau aiškinti kaip reikia spaminti ar skelbti bet kokią informaciją apie
savo klientus, nesulauksi. Mano darbas yra suradus spamerį jį kaip galima
greičiau ištrenkti. Ir tuo labiau, tikrai neteiksiu newsuose kaip galima
spaminti ir vargo nematyti.

Tipinis rimto spamerio laiško įvertinimas:

Tipiniai lietuviškų firmų laiškų įvertinimai:

Tai yra, didžioji dauguma lietuviškų firmų laiškų be whitelist nevažiuoja ...
Nežiūrinto, kad stovi prioritetai lietuviškai kalbai, lietuviškiem domenam,
lietuviškiem IP ir tt.

Gmail eina mažiausiai su 2 žvaigždutėm.