Tema: Re: uzsip#$%#$ kovot
Autorius: Snoopy
Data: 2008-05-10 15:24:26
Artūras-M wrote:

> Aš privalau aiškinti kaip reikia spaminti ar skelbti bet kokią
> informaciją apie savo klientus, nesulauksi. Mano darbas yra suradus
> spamerį jį kaip galima greičiau ištrenkti. Ir tuo labiau, tikrai
> neteiksiu newsuose kaip galima spaminti ir vargo nematyti.
>
> Tipinis rimto spamerio laiško įvertinimas:

> Tipiniai lietuviškų firmų laiškų įvertinimai:
>
> Tai yra, didžioji dauguma lietuviškų firmų laiškų be whitelist
> nevažiuoja ... Nežiūrinto, kad stovi prioritetai lietuviškai kalbai,
> lietuviškiem domenam, lietuviškiem IP ir tt.
>
> Gmail eina mažiausiai su 2 žvaigždutėm.

Na cia jau tavo konfiguracijos ypatumai, gal per mazai svorio tiems
prioritetams davei. Neturiu bedu su jokiais lietuviskais laiskais, praeina net
ir uzsieniniai nespaminiai pasiulymai su didelem raidem, paveiksliukais ir
pan. Cia su spamassasinu beje.

Be to, kai kurios sistemos gali mokytis is whitelistu, ir tuos laiskus
uzskaityti kaip ham'a.