Tema: Re: TEO akcija uz 9LT
Autorius: Feniksas
Data: 2009-09-22 03:51:20
nezinau, koks tikslus pavadinimas, bet sujungta taip, kaip aprasiau.
routinga daro, dhcp serva turi, 1 wan 4 lan portai + wifi, galiu
prisijungt su daugiau nei 1 kompu ant "obtain settings automatically",
gaunu adresus 192.168.x.x, yra salia prie sienos prisabacinta dezute,
iki kurios ateina optine skaidula, is jos - utp i pirelli dezute.
tiksliau negaliu pasakyt, tik tai yra bute kitam miesto gale.

is to ir manau, kad tai yra routeris pagal savo atliekama darba. jei
jis oficialiai vadinasi "dsl modemas" - man px, nes veikia kaip
routeris, pastate telekomo meistrai, ranku nekishu (kodel - zr.
ankstesne zinute)

ir risham ta tema - telekomo rysio kokybe gera, kainos/greicio,kokybes
santykis - geras, bet ne geriausias, aptarnavimas - prasciau nei
vidutiniskas ir nelankstus, kainodara ir sutartys - suktos, turi
skaityt visus priedus ir smulkius sriftus, nes kitaip najabiot tiek,
kiek leidzia vartotoju teisiu apsaugos tarnyba

cia subjektyvi patirtis, gal kam ir geriau gaunasi, bet to nesu
turejes patirties su kitais cia minimais tiekejais, ant kuriu daznai
sh vercia, speju gali but ir dar blogiau.