Tema: Re: TEO akcija uz 9LT
Autorius: PxYra
Data: 2009-09-21 23:26:27
kazka tu cia meluoji, arba ivardint tiksliai pirelli modeli, kazkaip man jis 
nesirisha su optika, tegu ir is po kazkokio switcho ateina UTP kabeliu
"Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
news:h98aaa$tih$1@trimpas.omnitel.net...
> nera reikalo kartotis - cia parasiau per kelis metus daug litaniju apie 
> meistru "kompetencija"
> tiesiog baigsis viena sutartis menesio begyje ir ji nebebus pratesta.
> galiu pavyzdziu:
> 1. "optika TIKRAI veiks su jusu turimu routeriu, butent shis modelis ir 
> tinka" (atvaziavo - pasake paziureje) - nichuja neveike, teko pirktis 
> Pirelli
> 2. "jusu sutartis baigiasi 2010 xx xx, nieko negalime paziulyti" -as: mano 
> sutartis baigiasi 2009, ka jus cia snekat (sujungimai su virsininke, 
> sujungimai su virsininkes-virsininke ir t.t. 2 skambuciai is manes MOKAMA 
> linija, 2 is ju, viso pokalbiu  ~1.5 val.) galu gale" oj, taip, mes 
> atsiprasome 200x xx xx buvo rasyta pretenzija del netinkamu paslaugu bla 
> bla bla, jusu sutartis baigiasi 2009 xx xx"
> 3. "sveiki, turiu routerius x y z, galit pasakyt, kokius standartus jie 
> turi atitikti, kad galeciau prisijungt, nei su vienu neveikia?" 
> telekomas:"mes nezinome, nekonfiguruojame bla bla bla..." "ok, viskas 
> tvarkoje, susikonfiguruosiu, tik pasakykit ka irasyt (PPPoE, PPPoA ir tt.) 
> i WAN settingus, nes as nezinau Jusu nustatymu, man neveikia nei su viena 
> "atuo" opcija, kaip as atspesiu?" - sita problema nebuvo isspresta, tik po 
> ~1METU, galu gale operatoriai buvo isdresuoti pasakyt "slaptazodi" - DHCP 
> authentication...
> 4. "mes jums siulome geresni plana bla bla bla, nes dabar atvesta optika 
> iki jusu namo, kainuos tik 20Lt brangiau" as: "ok, viskas gerai, tik 
> kaadngi jau siulot, man netinka kaina ar sutarties trukme" - po savaites: 
> "ok, siulome jums pagerinta kaina (ta - kurios norejau) arba sutarti 
> trumpesniam laikotarpiui (irgi man tinka), kada butu galima susitart del 
> ivedimo?" as: "susikambinam kita savaite antradieni-ketvirtadieni 
> vakare"... dar po savaites: "mes jums siulome optika, kainuos tik 20Lt 
> brangiau" as:" palaukit, siulet man geresne kaina, sita kaina man 
> netinka, jei galit pasiulyt ta kaina, kaip pries tai - imu, routeri 
> nusipirksiu atskirai, galbut is jusu, jei mano turimas neveiks" telekomas: 
> "na as negaliu jums pasiulyt sitos kainos" as: "tai jus ar jusu kolege man 
> siule geresnes salygas, sitas kur siulot dabar - netinka" telekomas: 
> "atsiprasome, galiu pasiulyt tik sita". dar po savaites: "sveiki, mes jums 
> siulome geresni plana bla bla bla, nes dabar atvesta optika iki jusu namo, 
> kainuos tik 20Lt brangiau" as: "palaukit, mes apie sita jau kazkelinta 
> karta snekame - jusu kolege pries daugaiu nei menesi pasiule man kitas 
> salygas, ir jau taremes del ivedimo, su situo ka siulote as nesutinku" 
> telekomas: "atsiprasome, bet pas mane pazymeta, kad jus perkate modema ir 
> "plius" plana" as: "ne, as sakiau, kad isigysiu modema atskirai, nes jeigu 
> neveisk vienas is mano turimu, jus man siulete isigyti Pirelli" telekomas: 
> "pas mane pazymeta, kad jus norite optikos ir perkate modema" as: "ne, mes 
> kazkada sutarem del geresniu salygu ir kad modema isigysiu pats, jeigu 
> netiks mano turimas" telekomas: "atsiprasau, bet pas mane pazymeta kitaip" 
> as:"sitos salygos man netinka. nesutinku su pasiulymu, jeigu nesugebas per 
> tiek laiko pasizymet ka siulo kolegos - man nebeidomu. viso gero"
>
> cia tik pavyzdziai... dar tokiu bent keli per ~3metus bunant ju klientu 3 
> vietose (dsl ir optika, fizinis asmuo)
> durniausia, kad sitie atvejai yra ne del mano kaltes, aisku neskaiciuojant 
> tokiu kuriozu, kaip tiesiog sugedes ju duotas modemas, linija tiesiog 
> chujova ir t.t. neskaitant to, kad tiesiog nesugeba pasizymet 
> vadybininkeliai, kas ka kam ir kada pasiule, jau nesnekant apie duombazese 
> sutarciu duomenis netikslius.
>
> "System" <sss@lllol.com> wrote in message 
> news:h96vgi$rhl$1@trimpas.omnitel.net...
>> Dar jus visada pries stumdami ant TEO pasakykit kokiam miesta, su tokiom 
>> problemom susiduriat, nes pvz Alytuj, tai tfu tfu tfu, bet dar neteko su 
>> kazkokiais kreivais poziuriais i klienta susidurti... Jei problema 
>> iskyla, tai pasiskambini i supporta ir sutvarko jei gali visa iskarto per 
>> atstuma, jeigu nepvyksta, tai uzregistruoji gedima ir atvaro i vieta ir 
>> zinoma jei pats del tol nesi kaltas patys nemokamai viska ir sutvarko.. 
>> :)
>
>