Tema: Re: TEO akcija uz 9LT
Autorius: Levas
Data: 2009-09-19 18:48:39
as asmeniskai susidures su teo suportu. Jei uzduoti normalius klausimus ir teisingai paaiskini beda, VISADA greitai sureaguoja. Aisku jei koks virusu veisikas su savo kompo bedom pradeda stradalinti ant telekomo, kad letas internetas, tai jie jau nieko nepades, nebent pasiulys uz $$$ "pagydyti" kompa.

--
Bye, Levas