Tema: Re: ka jus manot apie zebra interneta ir ju siulomus planus?
Autorius: Deep
Data: 2009-08-12 14:32:00
tiks tas tavo wifi routeriukas (kaip ir visi kiti) prie bet kokio TEO
duodamo DSL modemo (isskyrus USB ir PCI vidinius variantus :-) ).
Bet jei jau imsi ish TEO DSL modemą, tai gal verta paimti "viskas viename" -
DSL + router + wifi , o DIR615  galesi parduoti, panaudoti kitur ir .t.t

--

http://www.addurl.tel