Tema: Re: ka jus manot apie zebra interneta ir ju siulomus planus?
Autorius: olis
Data: 2009-08-11 14:18:11
Optimalus Plius
Aš siunčiu Megashara torrentus iš rusų. Jokių problemų, tik tiek,
kad dauguma šaltinių būna nepasiekiami. Bet užtenka kad ir vieno
pasiekiamo šaltinio ir siunčia pakankamai greitai, jei to žmogaus
pralaidumas geras. Problema yra tik su Rusijos HTTP (ir kitų azijos
šalių) - labai lėtai kraunasi dauguma puslapių.