Tema: Re: ka jus manot apie zebra interneta ir ju siulomus planus?
Autorius: Deep
Data: 2009-08-11 12:35:58
greiciai kartais atitinka, kartais ne,
budavo  kad  seno premiumo gauni tik 1,3 vietoje 4 stabiliai,
modema gali naudotik koki nori, pas mane dabar optimalus pliusinis planas
veikia ir su senuciu Ericsson HM-210, tik reikia susikonfigint ,oketi, bet
zebros saite yra instrukcojos.
Apribojimai naturalu kad yra (sesiju skaicius, P2P pralaidumas ir t.t.) ,
tik zebra to neskelbia.
Taigis turiu optimalus plius, geriau negu  b4net per radijolinka,
bet aisku kad blogiau uz skynet ar kava, bet tie mano rajone neteikia.

--

http://www.addurl.tel