Tema: Re: ka jus manot apie zebra interneta ir ju siulomus planus?
Autorius: Levas
Data: 2009-08-11 20:49:19
sutrikimo jau daugybe metu nebuvo. O sutrikimus reikia registruoti "sutrikimo registracijos telefonu" o ne ta mokama nesamone :)

Namie naudoju D-Link ADSL2+ modema su ruteriu. Max DL greitis (ijungus papildomus megabitus uz litus) buvo kazkiek virs 5Mbit. Greitis matuotas su torrentu siurbimu.
Darbe senukas zyxelis, gedimu irgi daug metu kaip nebuvo, modemo uptime kokie 5 metai (pajungtas per UPSa), greitis tiek kiek parasyta sutartyje, praktiskai ~620kilobaitu per sekunde (~5Mbit)

--
Bye, Levas