Tema: Re: Citata: Ищите прибалтийск
Autorius: Artūras-M
Data: 2008-03-17 11:12:19
ramunas rašė:
> nu bet tai as perskaitau ka tu parasei, tad derinti autgliuka nerejkia kaip
> ir... todel ir kyla man tokie klausimai ... tu nors biski situacijoje
> gaudaisi ?

Eik mokytis derinti. Kodėl - tingiu aiškinti, tai tūkstančius kartų buvo
aiškinta. Apsilankyk omnitel.comp.lietuvinimas

P.S. Aš paprastas, jeigu žmogui reikia mokytis, bet jis to nesupranta,
nepasididžiuoju ir vis tiek pasakau ;)
P.S2. Nepasižodžiavimui aš čia parašiau klausimą, o tikėdamasis gauti atsakymą.
Apie tikslingumą/netikslingumą duot tokiems tipams į ragus, nieko neklausiau.
Nors žmoniškai galima šia tema taip pat padiskutuoti.