Tema: Re: Citata: Ищите прибалтийски
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2008-03-16 21:34:43

Jo. Aš blūdiju, o tu protingai ir kulturingai diskutuoji.

ATPK

174 straipsnis. Nedidelis chuliganizmas
     Nedidelis chuliganizmas, tai yra necenzūriniai žodžiai ar gestai
viešosiose  vietose,  įžeidžiamas kibimas prie žmonių ar kiti panašūs
veiksmai, pažeidžiantys viešąją tvarką ir žmonių rimtį, -   užtraukia  baudą
nuo  vieno  šimto  iki  trijų  šimtų litų arba administracinį areštą iki
trisdešimties parų.

Pagrįsk, kodėl manai, kad reiktų taikyti BK, o ne ATPK. Nesakau, kad ne
taip, bet domintų rimta argumentacija.

Be to, jei nepastebėjai,tai tik vienas iš punktų, dėl kurio galima
diskutuoti. O išvardinti tikrai dar ne visi.