Tema: Re: Citata: Ищите прибалтийски
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2008-03-16 21:59:08
> As nezinau. Prokuroras patikslins.

Būtent. Pagal AT praktika, IMHO tai tikrai nebus viešosios rimties
sutrikdymas. Labai retai veiksmai pertempiami iš BK į ATPK. Paprastai tai
būna tik tada, kai įvykdytos ir kitos veikos, patenkančios į BK. Pavyzdžiui,
kai čiuvas iš Džipo Šilutės (?) rajone gandrus iššaudė, tai prie viso kito
gavo ir šį straipsnį.

>   Bet prie ko cia RUS ir USA ? Gal Lietuvos Respublika neturi BK ?
Pora pavyzdziu:

Sakykim aš Olandijoj kokia kekšę nusissamdysiu ir biški žolytės parukysiu. O
už visą tai susimokėsiu avansu iš Lietuvos - internetiniu pavedimu. Man
gręsia kažkoks LR BK straipsnis ?

O jei Baltarusijos puslapyje aš paliksiu comenta, kad ten diktatūra, tai
irgi būsiu baudžiamas ? pagal LT ar BY kodeksą ?

O jei pasakysiu garsiai, kad mūsų vyriausybėje klesti korupcija, tai mane
irgi galima nubausti ?

Tarp kitko, kad nereikėtų toli kaltų ieškoti, prašau, galima ir mane į
teismą paduoti:

Manau, kad Lietuvoje pasitaiko fašizmo apraiškų, ka kas kai kuriems
piliečiams yra norma. Dar man nepatinka piderastai ir nenorėčiau, kad jie
dirbtų mano vaiko mokykloje. O jei ateitų darbintis du lygiaverčiai
kandidatai, tai tikrai priimčiau lietuvį, o ne čigoną.

> Na, jei nematai necenzuriniu zodziu, man yra shansas issisukt nuo bausmes.
> Jei ka, kviesiu liudininku i tesma.

Rimtai, kuris žodis necenzurinis ?